מדוע השירותים שלי לא פעילים אפילו שהחשבון שלי שולם במלואו?

אם לא שילמתם את חשבון ה-Hostereo שלכם וחשבונכם הושעה, השירותים ייכבו ולא תוכלו להפעילם מחדש עד שלא תשלמו את יתרת החשבון או תסדירו את הארכת התשלום מולנו. אם כבר שילמתם את חובכם במלואו אך השירותים שלכם טרם חזרו להיות פעילים, הדבר יכול להיגרם משתי סיבות: ייתכן שהחשבון שלכם טרם הוזן, או שעליכם להפעיל את השירותים באופן ידני.

אם כשלתם לשלם את חשבון ה-Hostereo שלכם בזמן וחשבונכם הושעה כתוצאה מכך, השירותים שלכם ייכבו ולא תוכלו להפעיל אותם מחדש או לנהל אותם בכל צורה שהיא, עד שתשלמו את כל יתרת החוב ו/או תסדירו למולנו תוכנית תשלומים.
אם חובכם שולם במלואו אך השירותים עדיין לא חזרו להיות פעילים, זה יכול להיות בשל אחת משתי סיבות: חובות עומדים לתשלום או שירותים כבויים.

עיכוב בתשלומים

הPayPal, אך חשבונכם עדיין מופיע כמושעה, יכול להיות שPayPal עדיין מעבדים את התשלום והוא טרם התקבל אצלנו.

• זכרו שבשעה שמרבית התשלומים הנעשים באמצעותPayPal מעובדים במהירות, ישנם תשלומים להם נדרש פרק זמן של עד 72 שעות לכל היותר לעיבוד. לרוע המזל, חברת Hostereo אינה יכולה לעשות דבר על מנת לזרז את הטיפול בתשלום, אך באפשרותכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו אם אתם זקוקים לעזרה והכוונה. לחלופין, באפשרותכם ליצור קשר ישירות עם נציגי PayPal בכדי ללמוד על סטאטוס הפעולה שבוצעה ולבדוק האם ישנה אפשרות לעבד את הבקשה במהירות גדולה יותר.

השירותים אינם מופעלים

לאחר ששילמתם את חובכם, אם חשבונכם הושעה בשל היעדר תשלום, עליכם להפעיל את השירותים שלכם מחדש באופן ידני בעזרת לוח הניהול. קיימות שתי שיטות לעשות זאת: