איך אפשר להגדיל את מגבלת השימוש שלי?

קיימות שתי אפשרויות להגדיל את מגבלות השימוש שלכם:

  • בקשו הגדלה של מגבלת השימוש ממרכז שירות הלקוחות: אם אתם זקוקים להגדלת מגבלת השימוש, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולבקש אותה. עובדי שירות הלקוחות שלנו יבדקו את חשבונכם ואת תבניות השימוש שלכם בכדי לקבוע האם ניתן להגדיל עבורכם את מגבלת השימוש, ויעבדו בשיתוף פעולה איתכם כדי למצוא פתרון העונה לצרכים שלכם.
  • רכישת חבילות נוספות בתשלום מראש: אם אתם זקוקים למשאבים נוספים שמגבלת השימוש הנוכחית שלכם אינה מאפשרת, תוכלו לרכוש חבילה בתשלום מראש שתעניק לכם משאבים נוספים, ללא מגבלה. החבילות אלו קיימות בהנחה ומעניקות לכם גמישות, ואת המשאבים להם אתם זקוקים כדי להצליח.

כאשר אתם שוקלים באיזו אפשרות לבחור, חשוב שתעריכו את הצרכים הספציפיים ואת דרכי השימוש שלכם. אם אתם צופים שתזדקקו למשאבים נוספים על בסיס מתמשך, רכישת חבילות בתשלום מראש עשויה להיות פתרון חכם יותר לכיס שלכם. עם זאת, אם יש לכם צורך חד פעמי במשאבים נוספים, או אם אינכם בטוחים מה יהיו הצרכים העתידיים שלכם, בקשו הגדלה של מגבלת השימוש מצוות שירות הלקוחות שלנו. זו עשויה להיות האפשרות העדיפה עבורכם.

אם יש לכם שאלות או תהיות הנוגעות למסגרת השימוש שלכם, או אם אתם זקוקים להגדלת חבילת אירוח בענן, אל תהססו ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו. אנו תמיד שמחים לסייע ומחויבים להעניק לכם את המשאבים והתמיכה להם אתם זקוקים על מנת להצליח.